دکل ابوذر ...

غلامحسین افشردی

دکل ابوذر ...

غلامحسین افشردی

یاربّ/سلام ... یه دکل تنهای تنها در بیابونهای شرق کارون منو به یاد تنهایی و غربت ابوذر در صحرای ربذه انداخت ، این شد که اسم اون دکل رو گذاشتم دکل ابوذر ...

بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

راه های خروج از بن بست های دشوار زندگی

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ

بسم الله

خروج از بن بست ها

خروج از بن بست های زندگی، دشوار نیست اگر، راهنمایی و دستگیری باشد

پس دست در دست هدایتش گذار که احدی بیش از او به پیچ و خمش آشنا نیست.

و هشیار باش و هشیار که هر آنچه در هر لحظه روی می دهد، پیامی امید بخش برای لحظه دیگر است!


***

امروز تا حد مرگ دویدم

                      اما به سر کوهی نرسیدم

                                              خیلی عرق کردم،

                  و خیلی تشنه شدم!
      قصه ما  همین بود!
دویدن و رسیدن
به آنچه که او می خواهد! نه من 

***

وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لَکِنَّ اللَّهَ رَمَى

من و شما کاره‌‌‌‌‌‌ای نیستیم؛

دست قدرت الهی است.

من و شما وسائلی هستیم

آمدنها و رفتن ها بی حساب و کتاب نیست


***

حدو سه سال بازی فروت کرفت، در یک لحظه از دست رفت!

سه سال رفت

باز هم ترک وابستگی

ترک وابستگی، آن هم از نوع بی مقدمه اش، سخت است، سخت

اما؛ خوب است، خوب

شکر که از این بازی پوچ و بیهوده رها شدم!!!

و تأسف بر وقت و عمری که برای پوچ گذاشتم

العفو و شکراً

***

پیش از این، پست بسیار با محتوا و زیبایی با تیتر "آموزش تارو و مار کردن مزاحم" بالا رفت در این دکل زیبا و با صفایمان،

لازم دانستم به اطلاع رسانم در نهایت شکرگزاری؛ مزاحم نگون بخت به هلاکت رسید!

بعد از حدود 5 ماه پشتکار و ...

از خودم می پرسم چرا ؟ "چرا دیگه تماس نمی گیره"؟

یک جواب دارم "خسته شد از بس در زد و دری باز نشد"

خسته شد و رفت جایی که دری باز بشه

دچار ناامیدی مفرط شد

ناامیدی مطلق

یعنی هلاکت

و چقدر عجیب ! خیلی عجیب !!! (خیلی دقت کن)

پس کمی  بیشتر درک کردم که چرا در کوی تو نا امیدی گناهی نابخشودنی و بزرگ است

یا ربّ ! تو خواستی که من هرگز ار تو ناامید نباشم

و هرگز از آستانت جای دیگری نروم !

هلاک می شوم، همان دم که نا امید شوم

بعد از 5 ماه با این مزاحم، تو به من این را فهموندی

یاس و ناامیدی = هلاکت

امید = زندگی

***

از ترحم متنفرم !!! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱
غلامحسین افشردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی