دکل ابوذر ...

غلامحسین افشردی

دکل ابوذر ...

غلامحسین افشردی

یاربّ/سلام ... یه دکل تنهای تنها در بیابونهای شرق کارون منو به یاد تنهایی و غربت ابوذر در صحرای ربذه انداخت ، این شد که اسم اون دکل رو گذاشتم دکل ابوذر ...

بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

یا صاحب العصر و زمان (عج)

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۱:۲۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

می سوزم از فراغت روی از جفا بگردان *هجران بلای ما شد یا ربّ بلا بگردان
 
خود را باقری نامیدم و در ورای نامت از تو خواهم گفت .
 گم گشته ای هستم تنها و خسته که به هر سوی به دنبال نوری حیران و سرگردانم
ره گم کرده ایی که در اسارت نفس هر روز فرسنگها راه ، از نور ، دور میگردد.
حسن جان ناتوانتر از آنم که به تنهایی امید پایان خوشی را در دل بپرورانم ، و مگر نه اینکه تو زنده ایی و من مرده ایی بیش نیستم !
بیا تا عهدی دگر ببندم ...
آنگاه که با ربّم سخن گفتم ، و انا اخترتک فاستمع لما یوحی ، پاسخم داد .
 
دست از طلب ندارم تا کام من برآید * یا جان رسد به جانان یا جان زتن برآید
.
.
.
.
.
بیشتر از شش سال پارسی بلاگی بودم، 
مجبور شدم، هجرت کنم !
سخت و دردناکه
 
حسن در پارسی بلاگ
با منتخبی از پست هام به اینجا آمدم ! 
پست ها را با همان تاریخ مجددا در اینجا بارگزاری کردم
اینجا خیلی احساس تنهایی میکنم !
روزهای خوبی را در پارسی بلاگ داشتم ...
12/11/95
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۰۶
غلامحسین افشردی

دکل ابوذر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی